Aanmelden en inschrijven van een leerling

Geachte ouders/verzorgers,

Bedankt dat u heeft gekozen om uw kind op onze school aan te melden.

Op het moment dat u uw bijna 4-jarig kind wilt aanmelden op onze school, kunt u contact opnemen met de leerkracht van groep 1/2 (lyonne.mesters@innovo.nl).
Zij zal u vervolgens benaderen om een afspraak te maken voor een intakegesprek.
Is uw kind ouder dan 4 jaar en betreft het geen groep 1 (zij-instromer) dan graag de intern begeleider contacten. (nicole.geijselaers@innovo.nl)

Na het invullen en ondertekenen van het aanmeld/-inschrijfformulier kunt  u dit inleveren bij het intakegesprek bij de leerkracht van groep 1 juffrouw Lyonne.

T.a.v. de plaatsing van kleuters hanteren we de volgende regel: Kleuters mogen naar school komen op de dag dat ze 4 jaar worden. In de weken voor hun 4de verjaardag worden ze opgeroepen om een dagdeel (ochtend of middag) van maximaal 5 dagen te komen kijken/wennen in groep 1. Deze gewenningsdag(en) is/zijn geheel vrijblijvend en wordt vastgesteld in overleg met betreffende leerkracht.

Met vriendelijke groeten,

Irene Hermens-Wetzels